zaterdag 7 maart 2009

Vera's vest

Vera's kabeltjesvest.
Toen ik in december 2008 in Zuid-Afrika was, had Vera nog mooie wol liggen (katoen en linnen). Ze zocht een patroon uit van een vest met korte mouwen met allemaal kleine kabeltjes. Ik kreeg het niet af en nam het mee. Toen het klaar was, stuurde ik het op. Dat was op 6 februari 2009. Het vest is nooit aangekomen. Daar loopt nu iemand in Zuid-Afrika mee rond te paraderen, maar het is Vera niet. Ergernis.

Vera's vest met speciale knopen.

En het ergste is nog dat er zo'n leuk poppenvestje in het pakketje zat voor Mbali die bij Vera in de tuin woont. Mbali is een leuk meisje van vijf jaar en ze woont bij haar oma in de cottage. Ik kreeg een foto van haar met een blote pop, dus ik dacht dat die pop wel een vestje kon gebruiken. Nu moeten Mbali en de pop nog even wachten.

1 opmerking:

  1. Hoi Anna,
    Ik begrijp het wel hoor; de verleiding was te groot voor zoiets moois. Wel jammer voor Vera en natuurlijk voor jou.
    Leuk idee dat van die sjaal breien, 't was vast weer een gezellige boel.
    Liefs,
    joke

    BeantwoordenVerwijderen